Vol overtuiging de campagne in

potlooddonderdag 13 januari 2011 09:50

Nog 45 dagen te gaan tot de verkiezing. De afgelopen weken hebben volop in het teken gestaan van de voorbereiding van de campagne. Terwijl het Statenwerk op volle kracht doordraait kost het best veel energie om deze klus erbij te doen. Maar met een geweldig campagneteam en versterkt met een extra beleidsmedewerker hebben we de zaak goed op de rit. En daar krijg je juist weer veel energie van. We gaan dan ook vol overtuiging de campagne in onder de slogan: Uit overtuiging.

Veel mensen hebben gezien waar de ChristenUnie-SGP Statenfractie voor stond in de afgelopen vier jaar. Hoe er constructief meegedacht is in de Staten bij tal van onderwerpen en dat dat ook zijn vruchten mocht afwerpen. Maar ook kritisch reflecterend waar noodzakelijk. En dat was in de afgelopen jaren meer dan eens nodig, denk aan de verkoop van Essent of de dubieuze grondaankopen. We hebben laten zien dat als het nodig is wij ook zelf met constructieve voorstellen kunnen komen die belangrijk zijn voor Brabant. En we hebben nog veel goede plannen voor Brabant die wij in de komende jaren graag in de Staten willen verwezenlijken.

Daarom gaan wij onder de slogan 'Uit overtuiging' de campagne in. Om iedereen aan te spreken die samen met ons staat voor sociaal, rechtvaardig en duurzaam beleid. Wij geven hiermee uiting aan de overtuiging waarmee wij voluit meedoen in de politiek. Maar wel politiek die voortkomt uit overtuiging. Wij staan voor uitgesproken christelijke politiek.

Volgende week vrijdag zal de campagne worden afgetrapt. Ik ben er klaar voor om uit te dragen dat een stem op ChristenUnie-SGP meerwaarde heeft. Uw stem telt wel driedubbel. U versterkt het geluid van de Statenfractie in Brabant. U versterkt het heldere geluid van de eerste kamerfractie. En U kiest voor uitgesproken christelijke politiek. Uit overtuiging. Doet u mee?

Hermen Vreugdenhil

Archief > 2011 > januari