Afscheid mevrouw Maij-Weggen

maijzaterdag 26 september 2009 18:25

Met dankbaarheid kijkt de ChristenUnie-SGP fractie terug op de zes jaren waarin mevrouw Maij-Weggen namens de Koningin commissaris mocht zijn in Brabant. Met waardering voor de betrokkenheid van mevrouw Maij bij Brabant en de Brabanders. Met inzet en waardering voor ieders talenten en met oog voor de waarden van de samenleving en volksvertegenwoordiging.

De ChristenUnie-SGP fractie heeft mevrouw Maij ter afscheid de volgende woorden van Calvijn meegegeven:

“Wie een akker bezit moet toezien dat hij de grond door zorgeloosheid niet uitgeput laat worden, maar hij moet er zich op toeleggen om hem zó aan de nakomelingen over te leveren als hij hem heeft ontvangen, of nog béter verzorgd.” Citaat uit Johannes Calvijns commentaar bij Genesis 2:15.

Woorden van Calvijn waar wij de inzet als commissaris van de Koningin voor de Brabantse samenleving in herkennen.

We bidden en wensen mevrouw Maij het allerbeste en Gods zegen toe, samen met haar man en (klein)kinderen.

Archief > 2009 > september