‘Première promotiespot ChristenUnie-SGP’

zaterdag 06 januari 2007 22:52

ChristenUnie-SGP kiest voor goedkoper openbaar vervoer in de provincie Brabant. Dat kan betaald worden uit de opbrengst van het dividend uit de Essent-aandelen. Daaruit kunnen ook extra investeringen in duurzame energie en energiebesparing gefinancierd worden.
Verder wil de ChristenUnie SGP dat alle auto’s van het provinciebestuur op milieuvriendelijk gas of andere biobrandstoffen moeten gaan rijden. Dat zijn enkele maatregelen uit het verkiezingsprogramma “Voor een waarde(n)vol Brabant” voor de periode 2007-2011 van ChristenUnie-SGP, dat komende donderdagavond 11 januari van 19.30- 20.30 u wordt gepresenteerd.

Tevens zal tijdens deze bijeenkomst promotiespot worden getoond, waarvoor 29 december en 6 januari in de gehele provincie Brabant opnames zijn gemaakt. Na 10 februari, de aftrap van de landelijke ChristenUnie verkiezingscampagne, zal deze clip te zien zijn op www.noordbrabant.christenunie.nl

Het huidige statenlid, Jan Luteijn, zal namens de programmacommissie het woord voeren, waarna Hermen Vreugdenhil, de lijsttrekker, nog een korte toespraak zal houden. We willen dit allemaal doen van 19.30 u. -max. 20.30 u.; en onder het genot van een hapje en een drankje.

Archief > 2007 > januari